Publication detail

Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management

HLAVENKA, B.

Czech title

Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení

English title

Trendy Slogans or Brain and Complexity in Methodes of Preparation of Production, Economy, Organization and Management

Type

journal article - other

Language

cs

Original abstract

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

Czech abstract

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

English abstract

The papers gives the authors option on trendy slogan "Knoeledge Comapny". He anawers the question of when, where and how to use knowledge – methodes in production preparation, organization and management.

Keywords in English

knowledge management, knowledge company

RIV year

2001

Released

01.06.2001

ISSN

1211-4162

Journal

Strojírenská technologie

Volume

VI

Number

2

Pages count

5

BIBTEX


@article{BUT39646,
  author="Bohumil {Hlavenka},
  title="Moderní hesla, nebo rozum a komplexnost v metodách přípravy výroby, ekonomice, organizaci a řízení",
  journal="Strojírenská technologie",
  year="2001",
  volume="VI",
  number="2",
  month="June",
  issn="1211-4162"
}