Publication detail

Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management

HLAVENKA, B.

Czech title

Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?

English title

Trendy, Slogans or Brain and Complexity in Methods of Preparation of Production, Economy Organization and Management

Type

conference paper

Language

cs

Original abstract

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

Czech abstract

V článku je uveden autorův názor na módní směr "Podnik založený na znalostech" a odpověď na otázky kdy, kde a jak užívat znalosti – metody v TPV, organizaci a řízení podniku.

English abstract

The papers gives the authors opinion on trendy slogan "Knowledge Company". He answers the question of when, where and how to use knowledge – methodes in production preparation, organization and management.

Keywords in English

knowledge management, knowledge company, virtual company

RIV year

2001

Released

23.05.2001

Publisher

DT ZSVTS Bratislava

Location

Bratislava

ISBN

80-233-04437

Book

XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management

Pages from–to

52–60

Pages count

7

BIBTEX


@inproceedings{BUT3100,
  author="Bohumil {Hlavenka},
  title="Moderní hesla nebo rozum a komplexnost v uplatňování znalostí a metod v přípravě výroby, organizaci a řízení?",
  booktitle="XXIII. Mezinárodní konference - znalostní management",
  year="2001",
  month="May",
  pages="52--60",
  publisher="DT ZSVTS Bratislava",
  address="Bratislava",
  isbn="80-233-04437"
}