Detail publikace
Obalový design jako specifický nástroj propagace výrobku.
RUBÍNOVÁ, D.
Český název
Obalový design jako specifický nástroj propagace výrobku.
Anglický název
Package design- specific tool of product advertising.
Typ
kapitola v knize
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Obalový design v současnosti stále více nabývá na významu. Má-li obal zaujmout, musí dokonale splňovat dva základní požadavky. Prvním z nich je funkčnost a praktičnost, tím druhým pak účinnost jeho designu – obal je tím, čím výrobek v prodejně zákazníka osloví a čím mu případně nabídne i svou přidanou hodnotu.
Český abstrakt
Obalový design v současnosti stále více nabývá na významu. Má-li obal zaujmout, musí dokonale splňovat dva základní požadavky. Prvním z nich je funkčnost a praktičnost, tím druhým pak účinnost jeho designu – obal je tím, čím výrobek v prodejně zákazníka osloví a čím mu případně nabídne i svou přidanou hodnotu.
Anglický abstrakt
The importance of packaging is currently on increase. To draw attention the packaging has to fulfill two basic requirements. The first one is its functionality and practicality, the second is effectivity of its design- keeping in mind that packaging is what draws attention of the customer and what adds value to the product.
Klíčová slova česky
obal, produkt, papír, reklama, konkurenceschopnost
Klíčová slova anglicky
packaging, advertisement, product, paper, competitivness
Rok RIV
2007
Vydáno
01.04.2007
Nakladatel
Sdružení Bienále Brno
Místo
Brno
ISBN
978-80-86830-03-2
Kniha
Krásné stroje II
Číslo edice
1.
Strany od–do
36–36
Počet stran
48
BIBTEX
@inbook{BUT55120,
author="Dana {Rubínová},
title="Obalový design jako specifický nástroj propagace výrobku.",
booktitle="Krásné stroje II",
year="2007",
month="April",
pages="36--36",
publisher="Sdružení Bienále Brno",
address="Brno",
isbn="978-80-86830-03-2"
}