Detail publikace

Obalový design jako specifický nástroj propagace výrobku.

RUBÍNOVÁ, D.

Český název

Obalový design jako specifický nástroj propagace výrobku.

Anglický název

Package design- specific tool of product advertising.

Typ

kapitola v knize

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Obalový design v současnosti stále více nabývá na významu. Má-li obal zaujmout, musí dokonale splňovat dva základní požadavky. Prvním z nich je funkčnost a praktičnost, tím druhým pak účinnost jeho designu – obal je tím, čím výrobek v prodejně zákazníka osloví a čím mu případně nabídne i svou přidanou hodnotu.

Český abstrakt

Obalový design v současnosti stále více nabývá na významu. Má-li obal zaujmout, musí dokonale splňovat dva základní požadavky. Prvním z nich je funkčnost a praktičnost, tím druhým pak účinnost jeho designu – obal je tím, čím výrobek v prodejně zákazníka osloví a čím mu případně nabídne i svou přidanou hodnotu.

Anglický abstrakt

The importance of packaging is currently on increase. To draw attention the packaging has to fulfill two basic requirements. The first one is its functionality and practicality, the second is effectivity of its design- keeping in mind that packaging is what draws attention of the customer and what adds value to the product.

Klíčová slova česky

obal, produkt, papír, reklama, konkurenceschopnost

Klíčová slova anglicky

packaging, advertisement, product, paper, competitivness

Rok RIV

2007

Vydáno

01.04.2007

Nakladatel

Sdružení Bienále Brno

Místo

Brno

ISBN

978-80-86830-03-2

Kniha

Krásné stroje II

Číslo edice

1.

Strany od–do

36–36

Počet stran

48

BIBTEX


@inbook{BUT55120,
  author="Dana {Rubínová},
  title="Obalový design jako specifický nástroj propagace výrobku.",
  booktitle="Krásné stroje II",
  year="2007",
  month="April",
  pages="36--36",
  publisher="Sdružení Bienále Brno",
  address="Brno",
  isbn="978-80-86830-03-2"
}