Detail publikace

Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními

POKORNÝ, P.

Český název

Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními

Anglický název

Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

en

Originální abstrakt

This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions.

Český abstrakt

Článek se zabývá popisem chování optimální strategie řízení elektrického vlaku s rychlostními omezeními a dále výpočtem přepínacích okamžiků při optimálním jízdním režimu pro speciální typy odporových funkcí.

Anglický abstrakt

This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions.

Klíčová slova česky

princip maxima; řízení vlaku; rychlostní omezení

Klíčová slova anglicky

maximum principle; train control; speed constraints

Rok RIV

2007

Vydáno

13.10.2007

Nakladatel

WSEAS Press

Místo

Arcachon, France

ISBN

978-960-6766-08-4

Kniha

Proceedings of the 3rd WSEAS Int. Conf. on Dynamical Systems and Control

Strany od–do

166–171

Počet stran

6

BIBTEX


@inproceedings{BUT23589,
  author="Pavel {Pokorný},
  title="Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints",
  booktitle="Proceedings of the 3rd WSEAS Int. Conf. on Dynamical Systems and Control",
  year="2007",
  month="October",
  pages="166--171",
  publisher="WSEAS Press",
  address="Arcachon, France",
  isbn="978-960-6766-08-4"
}