Detail publikace
Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními
POKORNÝ, P.
Český název
Energeticky optimální řízení vlaku s rychlostními omezeními
Anglický název
Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
en
Originální abstrakt
This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions.
Český abstrakt
Článek se zabývá popisem chování optimální strategie řízení elektrického vlaku s rychlostními omezeními a dále výpočtem přepínacích okamžiků při optimálním jízdním režimu pro speciální typy odporových funkcí.
Anglický abstrakt
This paper deals with the description of the nature of the optimal driving strategy for an electric-powered train with speed constraints as well as the calculation of the switching times of optimal driving regimes for special types of resistance functions.
Klíčová slova česky
princip maxima; řízení vlaku; rychlostní omezení
Klíčová slova anglicky
maximum principle; train control; speed constraints
Rok RIV
2007
Vydáno
13.10.2007
Nakladatel
WSEAS Press
Místo
Arcachon, France
ISBN
978-960-6766-08-4
Kniha
Proceedings of the 3rd WSEAS Int. Conf. on Dynamical Systems and Control
Strany od–do
166–171
Počet stran
6
BIBTEX
@inproceedings{BUT23589,
author="Pavel {Pokorný},
title="Energy-Efficient Train Control and Speed Constraints",
booktitle="Proceedings of the 3rd WSEAS Int. Conf. on Dynamical Systems and Control",
year="2007",
month="October",
pages="166--171",
publisher="WSEAS Press",
address="Arcachon, France",
isbn="978-960-6766-08-4"
}