Detail publikace
Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu
MAZAL, P. VLAŠIC, F. DOČKAL, K.
Český název
Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu
Anglický název
System analysis of tribological factors in rolling contact conditions
Typ
zpráva odborná
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Hlavním cílem rešerše je shrnutí poznatků za účelem prodloužení servisních intervalů valivých ložisek pro nápravy kolejových vozidel. Ložiska kolejových náprav pro rychlosti 150 − 260 km h−1 jsou mazána plastickými mazivy. Prodloužení servisního intervalu oproti stávajícím ložiskům je možné zajistit řadou postupů, které jsou v práci charakterizovány.
Český abstrakt
Hlavním cílem rešerše je shrnutí poznatků za účelem prodloužení servisních intervalů valivých ložisek pro nápravy kolejových vozidel. Ložiska kolejových náprav pro rychlosti 150 − 260 km h−1 jsou mazána plastickými mazivy. Prodloužení servisního intervalu oproti stávajícím ložiskům je možné zajistit řadou postupů, které jsou v práci charakterizovány.
Anglický abstrakt
The main aim of the research is to summarize the knowledge to extend service intervals of rolling bearings for the axles of rolling stock. Track bearings for 150-260 km h-1 are lubricated with plastic greases. Extending the service interval over existing bearings can be achieved by a number of procedures that are characterized in the work.
Klíčová slova česky
servisní interval; ložisko; plastické mazivo;
Klíčová slova anglicky
service interval; bearings; plastic grease;
Vydáno
20.12.2017
Nakladatel
VUT v Brně
Místo
Brno
Strany od–do
1–17
Počet stran
17
BIBTEX
@techreport{BUT146544,
author="Pavel {Mazal} and František {Vlašic} and Kryštof {Dočkal},
title="Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu",
year="2017",
month="December",
pages="1--17",
publisher="VUT v Brně",
address="Brno"
}