Detail publikace

Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu

MAZAL, P. VLAŠIC, F. DOČKAL, K.

Český název

Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu

Anglický název

System analysis of tribological factors in rolling contact conditions

Typ

zpráva odborná

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Hlavním cílem rešerše je shrnutí poznatků za účelem prodloužení servisních intervalů valivých ložisek pro nápravy kolejových vozidel. Ložiska kolejových náprav pro rychlosti 150 − 260 km h−1 jsou mazána plastickými mazivy. Prodloužení servisního intervalu oproti stávajícím ložiskům je možné zajistit řadou postupů, které jsou v práci charakterizovány.

Český abstrakt

Hlavním cílem rešerše je shrnutí poznatků za účelem prodloužení servisních intervalů valivých ložisek pro nápravy kolejových vozidel. Ložiska kolejových náprav pro rychlosti 150 − 260 km h−1 jsou mazána plastickými mazivy. Prodloužení servisního intervalu oproti stávajícím ložiskům je možné zajistit řadou postupů, které jsou v práci charakterizovány.

Anglický abstrakt

The main aim of the research is to summarize the knowledge to extend service intervals of rolling bearings for the axles of rolling stock. Track bearings for 150-260 km h-1 are lubricated with plastic greases. Extending the service interval over existing bearings can be achieved by a number of procedures that are characterized in the work.

Klíčová slova česky

servisní interval; ložisko; plastické mazivo;

Klíčová slova anglicky

service interval; bearings; plastic grease;

Vydáno

20.12.2017

Nakladatel

VUT v Brně

Místo

Brno

Strany od–do

1–17

Počet stran

17

BIBTEX


@techreport{BUT146544,
  author="Pavel {Mazal} and František {Vlašic} and Kryštof {Dočkal},
  title="Systémová analýza tribologických faktorů v podmínkách valivého kontaktu",
  year="2017",
  month="December",
  pages="1--17",
  publisher="VUT v Brně",
  address="Brno"
}