Detail publikace
Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník
HORÁČEK, V.
Český název
Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník
Anglický název
Dominant Factor of Company Success is Satisfied Customer
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
cs
Originální abstrakt
Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.
Český abstrakt
Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.
Anglický abstrakt
The article describes some notes how to select problems of the organization using prevention, appraisal and failure cost analysis, cost of conformance and non-conformance loses by critical success and critical non-success factors methods.
Klíčová slova česky
prevence, analýza nákladů, shoda, ztráty, faktor, úspěšnost.
Klíčová slova anglicky
prevention, cost analysis, conformance, loses, critical success, factor.
Vydáno
15.05.2001
Nakladatel
Dům techniky Ostrava
Místo
Ostrava
ISBN
80-02-01423-5
Kniha
Jakost '2001
Počet stran
6
BIBTEX
@inproceedings{BUT5997,
author="Vladimír {Horáček},
title="Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník",
booktitle="Jakost '2001",
year="2001",
month="May",
publisher="Dům techniky Ostrava",
address="Ostrava",
isbn="80-02-01423-5"
}