Detail publikace

Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník

HORÁČEK, V.

Český název

Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník

Anglický název

Dominant Factor of Company Success is Satisfied Customer

Typ

článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus

Jazyk

cs

Originální abstrakt

Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.

Český abstrakt

Článek popisuje možnosti výběru problémů užitím prevence, oceněním analýzy nákladů na chyby, náklady na shodu a neshodu, metodou posouzení kritických faktorů úspěchu a neúspěchu spokojenosti zákazníků.

Anglický abstrakt

The article describes some notes how to select problems of the organization using prevention, appraisal and failure cost analysis, cost of conformance and non-conformance loses by critical success and critical non-success factors methods.

Klíčová slova česky

prevence, analýza nákladů, shoda, ztráty, faktor, úspěšnost.

Klíčová slova anglicky

prevention, cost analysis, conformance, loses, critical success, factor.

Vydáno

15.05.2001

Nakladatel

Dům techniky Ostrava

Místo

Ostrava

ISBN

80-02-01423-5

Kniha

Jakost '2001

Počet stran

6

BIBTEX


@inproceedings{BUT5997,
  author="Vladimír {Horáček},
  title="Dominantní faktor úspěchu firmy je spokojený zákazník",
  booktitle="Jakost '2001",
  year="2001",
  month="May",
  publisher="Dům techniky Ostrava",
  address="Ostrava",
  isbn="80-02-01423-5"
}