Detail publikace
Porovnání laserového obrábění a frézování v modelářství
BÍLEK, O. MALACHOVÁ, M.
Český název
Porovnání laserového obrábění a frézování v modelářství
Anglický název
Comparison between laser machining and milling for use in aeromodelling.
Typ
článek ve sborníku ve WoS nebo Scopus
Jazyk
en
Originální abstrakt
The aim of this paper was to choose appropriate technology for machining of individual parts used in aeromodelling. Balsa was used as an engineering material. The most often used machining technologies were laser machining and machining with use of CNC milling machine. Firstly, experimental results were preset for chosen entry condition. Secondly, visual evaluation of machined surface was done.
Český abstrakt
cílem bylo vybrat vhodnou technologii pro obrábění jednotlivých částí používaných v leteckém modelářství. Materiálem byla balsa. Nejčastější tedchnologie je laser a CNC frézování. Pro dané podmínky byly provedeny experimenty a dále vyhodnocení vzhledu povrchu.
Anglický abstrakt
The aim of this paper was to choose appropriate technology for machining of individual parts used in aeromodelling. Balsa was used as an engineering material. The most often used machining technologies were laser machining and machining with use of CNC milling machine. Firstly, experimental results were preset for chosen entry condition. Secondly, visual evaluation of machined surface was done.
Klíčová slova česky
frézování, laserové obrábění, letecké modelářství, balsa, řezné podmínky
Klíčová slova anglicky
Milling, Laser Machining, Aero-Modelling, Balsa, Cutting Condition
Vydáno
15.11.2007
Nakladatel
Technická univerzita Košice
Místo
Košice
ISBN
978-80-8073-858-7
Kniha
DMC 2007
Strany od–do
285–288
Počet stran
4
BIBTEX
@inproceedings{BUT35454,
author="Ondřej {Bílek} and Martina {Malachová},
title="Comparison between laser machining and milling for use in aeromodelling.",
booktitle="DMC 2007",
year="2007",
month="November",
pages="285--288",
publisher="Technická univerzita Košice",
address="Košice",
isbn="978-80-8073-858-7"
}