Detail předmětu
Seminář k bakalářské práci (B-VSY)
FSI-GSB Ak. rok: 2021/2022 Letní semestr
Předmět slouží k tomu, aby se studenti naučili metodice samostatné odborné práce a naučili se písemně a ústně prezentovat výsledky své odborné práce. Studenti zde zpracovávají dílčí výsledky své bakalářské práce (BP) a dále vystupují s prezentacemi svých dílčích výsledků vlastní BP formou referátů.
Garant předmětu
Zajišťuje ústav
Výsledky učení předmětu
1. Naučit se základní pravidla postupu týmové práce na technických úkolech, 2.Získat základní zkušenosti při vytváření písemné zprávy o řešení technického problému
3.Získat základní zkušenosti z verbálního způsobu, obhajoby řešení technického problému.
Prerekvizity
Znalosti získané předchozím studiem oboru.
Plánované vzdělávací činnosti a výukové metody
Předmět je vyučován formou cvičení, které je zaměřeno na praktické zvládnutí řešení technického problému.
Způsob a kritéria hodnocení
Pro zápočet je nezbytné: 1. Účastnit se během semestru vypsaných seminářů a přesvědčivě na nich obhájit průběžné výsledky práce 2. Odevzdat v termínu písemný produkt "Závěrečný projekt" v rozsahu cca 30 stránek.
Jazyk výuky
čeština
Cíl
Cílem předmětu je pokračovat v řešení problematiky, která byla zadána jako bakalářský projekt. Posluchač rozpracuje řešení úkolu a pravidelně prezentuje dosažené výsledky na seminářích. Pro ověření a zdokonalení si verbální prezentace obhájí posluchač během semináře před vyučujícími a spolužáky jím navržený způsob řešení zadání bakalářské práce a dosažené výsledky.
Vymezení kontrolované výuky a způsob jejího provádění a formy nahrazování zameškané výuky
Znalosti a dovednosti získané na seminářích jsou testovány formou písemných a ústních prezentací.
Použití předmětu ve studijních plánech
Program B-VTE-P: Výrobní technika, bakalářský
obor ---: bez specializace, 2 kredity, povinný
Typ (způsob) výuky
Cvičení
26 hod., povinná
Vyučující / Lektor
Osnova
1. Úvod do předmětu, specifikace cílů a prostředků
2. Metodika zpracování bakalářské práce
3. Pokyny pro samostatné řešení projektu během celého semestru
4. Základy rétoriky
5. Orientace na cíl prezentace
6. – 12. Ústní prezentace výsledků a jejich obhájení před vyučujícím a studenty
13. Zápoče